Hi ha varies descripcions del que es el B- LEARNING. Vaig a comentar algunes d'elles.
Segons Coaten, combina el ensenyament cara a cara amb l'ensenyament virtual. Altra descripcio seria la de Brennan, que deia que: Qualsevol possible combinació d'un ampli ventall de mitjans per a l'aprenentatge dissenyats per a resoldre problemes específics.
Els aspectes importants de B- Learning son :
- Cal incloure en l’aprenentatge, les propietas de l’espai virtual. S’ha de guiari modelarles discussions quan els alumnes estan connectats.
- La informació per a ser tractada requereix coneixement per a la seva interpretació
- Permet adquirir coneixements tècnics funcionals.
- No s'aprènen solitari sinó en solidarien comunicació amb els altres mitjançant fòrums, xatsetc.
- Les tutories apareixen comuna possibilitat d'ajuda tant en l'ensenyament presencial coma distància
- Permet la formació de professionals amb competències integrals: sentit crític, creativitati coneixementde la societat
Hi ha tres model de E-LEARNING, son els següents:
- Model basat en les habilitats
Barrejala interaccióentre estudiant si un professora través de l'ús del correu electrònic, fòrums de discussió, sessions presencials i autoaprenentatge. El profesor actua de guia.
- Model basat en el comportamento actitud
Barreja o combina l'aprenentatge presencial amb esdeveniments en línia realitzats col.laborativament. L'estudiant aprèn conductes específiquesa partir de discusions, aulesvirtuals.
- Model basat en la capacitat o competències.
Aquest model combina una varietat d'esdeveniments d'aprenentatge amb el suport de tutories, amb el propòsit de facilitar la transmissió del coneixement i desenvolupar competències per al millor acompliment
B-LEARNING CONTRA ENSENYAMENT PRESENCIAL
EnsenyamentPresencial:
Presencialitat
Relació professor-Alumne
Cultura escrita/oral
Ústra dicional de les Tecnologies
Transmissió de coneixements
B learning:
Virtualitat
Noves Tecnologies
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada